.

Sunday 5 May 2013

Mä elän varmaan väärää aikaa

bandeau - gina tricot
paita - gina tricot
legginssit - seppälä
rannekorut - bijou birgitte
mummu toi mun serkun tekemän kortin ♥
Pitäiskö vanhenemisen muka tuntua tältä? Useimmat on iloisia kun synttärit lähestyy. Kyllä mullekkin kelpaa lahjat ja kaikki herkut, mutta vanhenemisesta oon kaikkea muuta kuin iloinen. Täytän kuusitoista ja mulla on ikäkriisi. Kun äiti istuu keittiön pöydän ääressä ja sanoo että "siitäkin jutusta on jo kakskyt vuotta", tajuan, että jonain päivänä ehkä mäkin olen yli nelikymppinen ja ihmettelen mihin aika kului. Ihmettelen sitä oikeastaan jo nyt. Kyllähän mä voin kikattaa kippurassa sohvalla ja uskotella itselleni että oon vielä lapsi, mutta ei se ole niin. Kahden vuoden päästä oon aikuinen. Ja sitä pelkään ehkä enemmän kuin mitään muuta. Haluaisin vain pysäyttää ajan. Haluaisin että yläaste kestäisi vielä toiset kolme vuotta. Haluaisin että voisin koko loppuelämäni tulla koulusta kotiin ja kysyä äidiltä koska ruoka on valmista. Haluaisin että mun suurin ongelma tulisi aina olemaan se että purkka on loppu, eikä mikään sellainen että palkka ei riitä vuokranmaksuun. Ja se päivä on siis vasta huomenna. 6.5. kello 4:50 mulle tulee vuosi lisää ja oon taas lähempänä sitä kun mun pitäis olla aikuinen. Kaikesta huolimatta onnea minä :)

P.S. Teitä on jo 80!! Ihan huippua :> Kertokaa jos on mielessä jotain postausideoita, toteuttelen mielelläni!

11 comments:

  1. onnea aivan kamalasti!:)♥ oot muutenkin niin älyttömän kaunis että ei herttileijaa, melkeimpä itkettää kun oot muutenkin noin ihana ;__;

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi eiii kiitos!!♥ ei kannata itkee, et tiiä montako kuvaa otan itestäni ennen kun saan julkasukelposen... :DD

      Delete
  2. Onnee, vaikken oo liittyny lukijaks (en osaa) niin lue kaikki sun postaukset, oot ihana. Tee laukun sisältö postaus :) -Lilli-

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti :> laukun sisältöö löytyy täältä: http://glitterdusttoyou.blogspot.fi/2012/10/ihan-alyttoman-jannaa.html eikä se oo tosta hirveesti muuttunu :)

      Delete
  3. koska paardit??!!?!?! mut siis tosta vanhenemisesta niin.. rakas siskonikin on 18 mutta ei siltikään aikuinen joten älä pelkää XD mut kyllä se silti pelottaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei paardeja XDD oon jo niin iso!! no niin no joo :D onneks sillonkin voi vielä olla lapsellinen

      Delete
    2. kiitos oona xD

      Delete
  4. Oletpa kaunis! Ja hurjasti onnea! :) Itsekkin täytin tänään vuosia, nyt mittarissa ne täydet 18.. ja ei, en ole kovin iloinen asiasta. Samoilla fiiliksillä kuin sinä. Voi kunpa ajan voisi pysäyttää. En halua olla näin vanha :|

    http://sitasuntata2.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos (: voi ei, vähän toivoin että tää menis tohon ikään mennessä jo ohi...

      Delete
  5. VIDEOPOSTAUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ....täytyy nyt kattoo :D oon vähän vastahakonen sitä kohtaan

      Delete

Kommentoimalla voit olla mun aurinko ♥ / Leave your comment and you can be my sunshine ♥