Sunday, 3 August 2014

Auf Wiedersehen!

Mä halasin Nelliä keskiviikkona viimeistä kertaa yhteentoista kuukauteen. Se nimittäin lähtee huomenna vuodeks Itävaltaan. En voi uskoo miten joku on noin rohkee, ylipäätään nostan hattua kaikille vaihtoon lähtijöille. Mulle tulee varmasti aivan järkyttävä ikävä, mutta tiedän että jälleennäkeminen koittaa nopeemmin kun ehdin edes huomaan. Mutta miten meiän futisjoukkue selviää ilman Nellin ruoskimista, miten mun koulupäivät pysyy siedettävinä kun se ei oo läpsimässä itteensä poskelle joka välissä? Kun Nelli ei oo paikalla puhumassa syömisen sijaan,  joudun oleen se hitain jota kaikki odottaa ja hoputtaa kouluruokailussa. Ennen kaikkea mä tuun kaipaan sitä kuinka Nelli tuntuu olevan aina hyvällä tuulella ja mukava kaikille ♥

No mutta haikeista fiiliksistä tärkeimpään asiaan: Nelli aikoo kirjottaa vuoden aikana blogia kuulumisista, ja mä oon sitä autellu saamaan homman kasaan (en nyt yritä leijua tai mitään mut mähän oon tunnetusti niin tekniikan ihmelapsi) joten mun asia on myös mainostaa (; Eli klikkaileppas heti ittes tänne: No kangaroos in Austria ! Kannattaa myös seurailla Nellin instagramia @nelliiyyy kiitos ja kumarrus

I hugged Nelli on Wednesday for the last time in eleven months, since she's going to Austria for a year tomorrow. I can't believe how someone's that brave, my respect goes to all exchange students. I'm sure I will miss her like crazy, but I know that our reunion comes faster than I even have time to notice. The most I will miss how she always seems to be in a good mood and is nice to everyone ♥

Well, from wistful vibes to the most important part: Nelli is planning to write a blog about her life for the next year, and I've been helping her to get her shit together (not trying to brag or anything but as everyone knows im a real whiz with technology) so it's also my business to spread the word (; So click this immediately: No kangaroos in Austria ! You could also follow her instragram @nelliiyyy thanks bye

1 comment:

  1. Kyllä lisään lukulistalle heti! Siellä ei ookkaan yhtään vaihtarin blogia, mutta asia korjataan heti!

    ReplyDelete

Kommentoimalla voit olla mun aurinko ♥ / Leave your comment and you can be my sunshine ♥