Sunday, 13 April 2014

A dream is only a dream - until you make it real.

Mulla on aina ollu suuria ja varsinkin epärealistisia unelmia. Niiden toteuttamisessa puolestaan oon huono. Ehkä oon vaan vähän pelkuri. Sen takia varmaan sanon joka kohdassa "haluaisin" enkä "haluan". Anyway, tän blogin historian aikana oon tehny bucketlistin jo kaks kertaa, mutta oon vaan lätkässy jäätävästi niitä kuvia siihen ja that's it. Tällä kertaa haluun kertoo muutamista isoimmista unelmistani vähän enemmän, toivottavasti tykkäätte :)

I've always had big and especially unrealistic dreams. And I'm bad at making them come true, I think I'm a coward. Anyway, I'd like to share a few of my biggest dreams with you guys, hope you like it :)
Mä rakastan laulamista. En erityisemmin sitä yleensä mainosta, koska pelkään esiintymistä välillä ihan järkyttävästi. Kun meen lavalle, sydän hakkaa korvissa, mutta hetken päästä se menee ohi ja siinä vaiheessa nautin siitä. Toinen syy, miksen yleensä puhu tästä, on se etten ikinä oo uskonu olevani kovin hyvä. Ihan ok joo, mutta en hyvä. Ihmiset on kuitenkin kehunu mua, mikä on vähän helpottanu jännitystä. Laulaminen olis yks niistä harvoista jutuista, mitä mä ihan tosissani haluisin tehdä työkseni.

I love singing, I really do. I don't hype it much tho, bc I have bit of a stage fear. Another reason why I stay quiet about this is that I've never thought I'm a good singer. I'm ok, but not good. But I've been given compliments, which has gave me confidence. Singing is one of those few things I'd really wanna do as my job.
En oo kovin monessa paikassa elämäni aikana ehtinyt reissata, mutta tiedän että tulevaisuudessa haluun nähdä ja kokee niin paljon kun mahdollista! Oon jopa miettiny, että pitäisin lukion jälkeen välivuoden ja lähtisin ulkomaille töihin. Tai opiskeleen. Tai vaikka au pairiks. Sitä tuskin uskallan tehdä, mutta unelmoin että voisin matkustaa kavereitten kans paaaljon. Ens kesänä tää jo osittain toteutuu♥

I haven't traveled to many places yet, but I do know that in the future I want to see and experience as much as I can! I've even thought about moving abroad to study or work (perhaps as an au pair) after I graduate upper secondary school. Idk if I have the guts for that, but I dream about travelling lots and lots with my friends. And next summer I will♥
Toinen asia mistä haluaisin itelleni ammatin. Rakastan kirjottamista vähintään yhtä paljon kun laulamista. Mun suurimpia haaveita on olla ihan oikee kirjailija ja julkasta kirja. Tykkään oikeestaan yhtä paljon kirjottaa sekä suomeks että englanniks. Tästäkin unelmasta oon vähän ujo, enkä julkisesti kirjotuksiani juur esittele muualla kun täällä blogissa. Jotenkin musta tuntuu että yritän olla jotain mitä en oo.

Here's an another thing I'd love to do as my profession. I love writing at least as much as singing. One of my biggest dreams is to be a real author and to publish a book. I like to write in English as well. I haven't told about this to many people either, somehow it feels like I'm trying to be something I'm not.
Jos mun pitäis sanoo yks asia, josta tulee hyvä mieli, sanoisin että ihmisten auttaminen. Enkä nyt yritä olla mikään Äiti Teresa, vaan mä oikeesti rakastan tehdä muille ja siinä samalla itelleni hyvän mielen. Vaikka kuinka paska elämänvaihe itellä olis menossa, aina voi auttaa muita. Mä oon tähänastisen elämäni aikana jo nähnyt tarpeeks surua ja tuskaa ymmärtääkseni kuinka paha tää maailma oikeesti on. Enkä halua nähdä enää yhtään lisää.

If I had to say one thing that makes me happy, I'd say helping people. And it's not like I'm trying to be Mother Theresa or anything, I just truly love making other people (and myself) smile. No matter how shitty your life is atm, you can always help someone else. I've seen enough sadness and pain in my life by now to understand how cruel this world is. And I don't want to see any more.
Oon aina pitäny julkkiksia jonkinlaisina puolijumalina, joten on itsestäänselvää että haluisin tavata monia sellasia :D Ehkä se olis ihan hyväkin olla face to face ja tajuta että tavallisia ihmisiä nekin on... No ei mutta kuka nyt ei haluis suurimpia idoleitaan tavata?

I've always thought celebrities are some kind of gods, so it's obvious that I'd like to meet lots of them :D It might be good actually, to be face to face with them and realize that they're just normal people. But hey, who wouldn't wanna meet their biggest idols?
Mä oon ihan toivoton romantikko. Saattaa hyvinkin johtua siitä että oon lukenu niin pienestä asti niin paljon kirjoja että oon saanu vähän vääristyneen ja siirappisen kuvan rakkaudesta. Haluisin vaan löytää jonkun, joka rakastais mua just tälläsenä kun oon ja jaksais näyttää sen joka päivä. Jonkun, joka ois mun kans niin ällösöpö että kovasydämisemmät tyypit kääntäis katseen pois. Leijun aina myös ihan pilvissä toisten puolesta kun näen rakastuneita pareja.

I'm a hopeless romantic. It could be bc I've read so many books since I was very little, that I've got a distorted and sugar-coated image of love. I'd just like to find someone who'd love me just the way I am, and could make the effort to show that every day. Someone to be corny and cute with. And oh, seeing happy couples in love makes me happy as well.

Mitäs tykkäsitte tästä, onko kellään teistä samanlaisia unelmia? :)

So what did you think, any of you have similar dreams? :)

4 comments:

  1. Tulit rikkoneeksi tämän postauksen avulla aika lailla tekijänoikeuslakia. Idiootti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulla on kyllä tageissa we♥it, ja aiemmin oon myös sen postauksessa sanonu, tällä kertaa pääsi lipsahtaan muistista. enkä usko että oon ainoo bloggaaja joka on tälläsiä postauksia tehny :) kiitos vaan

      Delete
  2. Ihana postaus ♥ ja tuli mieleen ku lauloit ysien konsertissa, se oli jotain nii upeeta oikeesti :) sulla on aivan ihana blogi, keep going!

    ReplyDelete
    Replies
    1. apuaa kiitos tosi paljon ihanuus ♥ i will ;)

      Delete

Kommentoimalla voit olla mun aurinko ♥ / Leave your comment and you can be my sunshine ♥